Немците най-накрая представиха турбо версията на Porsche 911 (992) в нейната най-мощна форма, а именно модификацията - Turbo S. Моделът притежава малко по-агресивен външен вид и характерните отвори за въздух на задните калници, както и голям - активен спойлер в задната си част.
Общото тегло на новото поколение е нараснало с 50кг., спрямо това на предходното 911 Turbo S, но за сметка на това мощността на 3.8 литровия, 6-цилиндров,би-турбо боксер възлиза на 650к.с., което е с цели 70к.с., повече и то без намесата на хибридна технология, каквато се очакваше за модела. Това несъмнено се отразява и на динамичните характеристики. Ускорението до 100км/ч от място на новото 911 Turbo S, възлиза на - 2.7 секунди, но максималната скорост е останала без промяна - 330км/ч. Тези показатели не се различават много, но ускорението от 0 до 200км/ч е намалено с една секунда и сега, то се осъществява за 8.9 секунди. Системата за задвижване на четирите колела се предлага серийно за модела, както и активното окачване и управляващите задни колела. Трансмисията е 8-степенна, двудискова.
Пазарната премиера на новото 911 Turbo S е насрочена за това лято във версии купе и кабриолет, като цените в Европа ще стартират от 216 396 евро. Това е с близо 45 000 евро, повече спрямо предходния модел.
Няма коментари:
Публикуване на коментар