В страни от шумотевицата покрай автосалона в Пекин, днес бяха представени официално обновените версии на технологично еднаквите: Citroen Jumper, Fiat Ducato и Peugeot Boxer. Промените в дизайна са драстични и са направили моделите да изглеждат значително по-модерно. Благодарение на това, същите ще се предлагат на пазара поне още 5-6 години. Освен външно, товарните модели разполагат с напълно преработени дизелови агрегати покриващи нормите Евро6. Fiat Ducato ще се задвижва от 2.0, 2.3 и 3.0 литрови, турбо дизелови агрегати с мощност съответно от: 115, 130, 150 и 180к.с. Френските представители ще разчитат на обновеният, 2.2 литров HDI, във версии на мощност от 110, 130 и 150к.с., както и на 3.0 литровия мотор споменат по-горе, чиято мощност е 180к.с. Всички версии са куплирани с 6-степенна, механична трансмисия, като за 3.0 литровата версия на Fiat, се предлага и автоматичната Comfort Matic трансмисия. Стоп/Старт системата ще се предлага само за версиите до 150к.с. В интериора промени няма. Нови са обаче седалките, а шумоизолацията в кабината е подобрена значително. оборудването е по-богато, като ще има възможност да се поръчат неща като: Клитик, климатроник, навигация, камера за задно виждане, автопилот и др. Както до сега, моделите ще се предлагат с три дължини на междуосието, четири дължини на шасито и три нива на височина на тавана, в товарни и пътнически версии, както и във вариант със самостоятелна кабина с един или два реда седалки. Продажбите на обновената версия ще стартират още това лято, като цени все още не се съобщават.вторник, 22 април 2014 г.
Официални снимки на обновените Citroen Jumper, Fiat Ducato и Peugeot Boxer
В страни от шумотевицата покрай автосалона в Пекин, днес бяха представени официално обновените версии на технологично еднаквите: Citroen Jumper, Fiat Ducato и Peugeot Boxer. Промените в дизайна са драстични и са направили моделите да изглеждат значително по-модерно. Благодарение на това, същите ще се предлагат на пазара поне още 5-6 години. Освен външно, товарните модели разполагат с напълно преработени дизелови агрегати покриващи нормите Евро6. Fiat Ducato ще се задвижва от 2.0, 2.3 и 3.0 литрови, турбо дизелови агрегати с мощност съответно от: 115, 130, 150 и 180к.с. Френските представители ще разчитат на обновеният, 2.2 литров HDI, във версии на мощност от 110, 130 и 150к.с., както и на 3.0 литровия мотор споменат по-горе, чиято мощност е 180к.с. Всички версии са куплирани с 6-степенна, механична трансмисия, като за 3.0 литровата версия на Fiat, се предлага и автоматичната Comfort Matic трансмисия. Стоп/Старт системата ще се предлага само за версиите до 150к.с. В интериора промени няма. Нови са обаче седалките, а шумоизолацията в кабината е подобрена значително. оборудването е по-богато, като ще има възможност да се поръчат неща като: Клитик, климатроник, навигация, камера за задно виждане, автопилот и др. Както до сега, моделите ще се предлагат с три дължини на междуосието, четири дължини на шасито и три нива на височина на тавана, в товарни и пътнически версии, както и във вариант със самостоятелна кабина с един или два реда седалки. Продажбите на обновената версия ще стартират още това лято, като цени все още не се съобщават.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)



Няма коментари:
Публикуване на коментар