И какво виждаме? Екрани. Много екрани. Доминираща е атмосферата, фокусирана върху екраните! 14.2-инчов извит дисплей за водача. Добре. А пътникът? Той има собствен 14.9-инчов екран. За да не скучае, докато вие се съсредоточавате в сметките за това, колко километра ви остават и дали ще се приберете в къщи, ако покажете на околните, колко върви вашата кола. нищо и неподозиращият за тази драма пътник, може да гледа видеоклипове, без да ви разсейва. Върхът на цялата тази дигитална оргия е двусекционният OLED дисплей на централната конзола. Това е сърцето на медийната система, с гласов асистент, задвижван от изкуствен интелект. Заедно, всички тези стъкла образуват най-голямата дигитална повърхност, виждана някога в модел на марката. Като че ли, вече не е важно колко бързо караш, а колко стъклена площ имаш пред себе си. Но има и още нещо. Опционален 87-инчов HUD дисплей с добавена реалност. Това е като да караш с киносалон на предното стъкло.
Въпреки тази дигитална лудост, са оставили физически бутони за най-важните функции. Явно, дори и в Porsche, са разбрали, че да натиснеш бутон е по-бързо от това да ровиш в седем менюта на сензорен екран. Малък поклон пред здравия разум. Включили са и някакъв патентован електронен ключ, който можеш да го сложиш н смартфона си и да го споделяш с до 7 човека, което означава, че един Cayene Electric може да бъде семеен или приятелски - всеки да отключва, всеки да кара. колективно ползване на лукса. Има и режими на настроението. Амбиентно осветление, климатик, аудио и масажни функции на седалките - всичко работи заедно, за да създаде желаната атмосфера. Просто натискаш един бутон и ти се променя психическото състояние. Интериорът като цяло е пълен с отопляеми зони (подлакътници, седалки, волан), панорамен покрив с електрохромна технология, който е най-големият в историята им.
Какво ще има обаче под всички тези екрани и кожи?
Автомобилът е построен на платформата PPE (Premium Platform Electric). демек - същата като на Porsche Macan EV. Ще има 800-волтова архитектура и батерия с капацитет до 113 кВтч. Най-важното: най-мощната версия ще произвежда 1000 к.с. Това е повече от сегашния им най-скъп електромобил. Ускорението до 100 км/ч ще става за около 3 секунди. Обещано е и окачване с активни стабилизиращи щанги. Porsche Cayene Electric ще дебютира преди края на годината. И тази нова интериорна концепция с екрани, не е само за него. Тя ще бъде внедрена и в други модели на Porsche, но кои ще са те?
Няма коментари:
Публикуване на коментар