четвъртък, 25 септември 2025 г.

Обновената Toyota Frontlander изглежда по-добре от европейската си сестра Corolla Cross

 


В Китай, както знаем, нещата са сложни. Там Toyota трябва да пуска едни и същи коли през две различни съвместни предприятия. Така се ражда Frontlander, който по същество  е Toyota Corolla Cross за китайския пазар, който го прави GAC, докато "оригинала" го прави FAW . Общо взето - едно и също, но с две лица. И двата модела удариха средата на цикъла си и е време за фейслифт. Сложили са им по-нова визия, повече екрани и оставили същата карантия под капака. 

Докато Corolla Cross на FAW прилича на глобалния модел, Frontlander си има свой собствен стил. И той изглежда много по-добре. Най-голямата промяна е в предната част. Огромната решетка, която приличаше на прахосмукачка, е изчезнала! Заменена е от елемент в цвета на купето, който превръща кросоувъра в нещо като електрически автомобил. Много модерно, много хитро. Оставили са само една тясна цепка за охлаждане. Фаровете си приличат с тези на скъпите Corolla Cross-ове, което е добре. Задната част е пипната само с нови графики на стоповете, за да не си помислиш, че е съвсем нова кола.

Ако отвън има само претенции, то вътре е истинско шоу! Старото табло със стърчащият като х.й екран е отишло в историята. Сега имаш един огромен, 12,9-инчов таблет за инфотейнмънт, който елиминира всички физически бутони. Чао, копчета! Има и 8,8-инчов цифров инструментален панел пред водача, преработени седалки и най-важното - ново амбиентно осветление. Вече не е скучната Тойота, а кола, която може да свети! Централната конзола е по-лъскава, с безжично зарядно - всичко е в духа на модерните времена. Размерите са почти същите, удължили са я с едни 5 мм. заради новият дизайн на броните. 

Въпреки електрическата си фасада, под капака няма изненади. Под капака място намира 2.0 литров, бензинов мотор с мощност 169 к.с. и CVТ, която сигурно вие като циркуляр. Има и леко пипнат хибрид, който комбинира 2.0-литров бензин с електромотор чиято мощност е 111 к.с. Класика.

Няма коментари:

Публикуване на коментар