Вътре? Пак промени. Обновили са панелите на вратите, подлакътника. Сложили са нова кутия за съхранение - можела да е топла или студена. Значи, можеш да си държиш бирата студена, докато колата сама те кара. Това е "прогресът". Инфотейнмънт системата е нова. Голямата работа тук е автономната система за шофиране. Сложили са LIDAR сензори на покрива. Колата вече е "по-умна". Но въпросът не е в колата, а в човека, който седи вътре. Дали си готов да оставиш цялото това желязо да се оправя само, докато ти се занимаваш с глупости? Това е истинската драма.
Под капака няма драма. Там е 1.5 литровият турбо мотор с Plug-in хибридна система и един или два електромотора. Версията с два двигателя вади близо 600 к.с. За какво са ти, като можеш да караш 160, 210 или 230 км. само на ток? За да знаеш, че ги имаш. За да знаеш, че си си платил за тази свръхмощност, която най-вероятно никога няма да използваш.
Няма коментари:
Публикуване на коментар