В интериора също няма никакви изненади. Таблото си е същото като в обикновения Q3, което си е добре. Има си голям 11.9-инчов дигитален дисплей пред водача и още по-голям 12.8-инчов екран за инфотейнмънта. Поне в това отношение са напред. Обаче идва големият проблем. Този "спортен" покрив се е отразил на багажника. Със сгънати седалки разполагате с 97 литра по-малко обем от нормалния Q3. С други думи - вече не можеш да побереш палатката, ако искаш да я вземеш на пътешествие. Още по-лошо. От Audi не казват колко е багажникът, когато седалките са вдигнати. Вероятно защото е толкова малък, че ще ти стане смешно.
Под капака има всичко - бензин, дизел, някакви меки хибриди и дори Plug-in хибрид. Базовият 1.5-литров двигател има 148 к.с. което е достатъчно, за да те закара от точка А до точка Б, но не и да те накара да се усмихнеш. Ако искаш да се изръсиш, можеш да вземеш 2.0-литровия с 262 к.сл, което вече звучи по-добре, но все пак е просто Audi. А Plug-in хибридът... той има 268 к.с., и може да измине 118 км. на ток. 118 километра! Звучи чудесно, но само ако живееш в свят, в който батериите не тежат 2 тона и не струват колкото цялата кола. Трансмисиите при всички случаи са автоматични, като не е забравено и задвижването на четирите колела, за което обаче ще се доплаща.
Сега най-важното - цената. В Германия започва от 46 450 евро. За този "спортен" външен вид плащаш близо 2000 евро повече от нормалния Q3, за да получиш по-малко пространство. Защо? Защото Audi смята, че си глупав. И явно е прав. Защото винаги се намира някой, който да си купи по-скъпа кола, която прави същото, но изглежда "по-спортно". И така, светът става още по-скучно място, изпълнено с еднакви автомобили с различни задници.
Няма коментари:
Публикуване на коментар