Вътре не са правили чудеса, но са се постарали. Двуцветни табла, шевове по седалките и волана. Като да си купиш фалшив часовник, който изглежда почти като истински. Сега, срещу допълнително заплащане, можеш да имаш и вентилация на седалките, което в индийската жега не е лошо. Шумоизолацията също е подобрена, което на техния език значи, че сега се чува само половината от клаксоните навън. Най-голямата екстра? Базовите модели вече имат шест въздушни възглавници, което значи, че може и да оцелееш при по-сериозен инцидент.
Под капака обаче, няма нищо ново. Същите мотори, които движат и предишния модел. Един 1.0-литров двигател, който има 72 к.с., и по-мощен вариант с турбо и мощност от 100 к.с. Скоростите са ръчни или автоматични, според зависи. Задвижването е само на предните колела, тъй като за тези пари никой не очаква повече. Цената? Започва от 630 хиляди рупии (около 7200 долара). За тези пари получаваш нещо, което се движи и има климатик. Ако искаш повече, плащаш до 1.13 милиона рупии (12 900 долара) и получаваш по-мощен двигател и още няколко екстри. Всичко си е на мястото. Няма изненади. Просто кола за масите, която се опитва да бъде нещо повече. Но кой дава пари за това? Най-вероятно, ако моделът по някакъв начин дойде в Европа, то би имал някакъв пазарен успех на пазарите в страните от Източна Европа.
Няма коментари:
Публикуване на коментар