И какво правиш, когато токът не върши работа? Ами, връщаш се към корените, но малко по-модерно. Явно хибридите ще "коригират" тази ситуация. Ето го и новото "чудо" - хибридна версия наSmart #5. Добре дошли обратно в реалността! Самият модел "номер пет" е още доста нов. Този 4.7 метров, дебютира преди година и е основан на Mercedes EQB (X243). Вече си има четири електрически версии със задно или със задвижване на всички колела. А тази нова модификация EHD е паралелен хибрид. Звучи сложно, но е просто - 1.5 литров, турбо бензинов агрегат с мощност 163 к.с. от Geely е свързан към предните колела чрез някаква 3-степенна DHT трансмисия. За електрическата част още няма информация, явно е "строго секретна". Знаем обаче, че тежи 2190 кг., което е по-малко от всяка електрическа версия на марката. Я виж ти! Ето го първото предимство - по-лека кола. И максимална скорост от 185 км/ч.
Отвън хибридният Smart #5 се различава от електрическите си братя и сестри само с няколко дребни детайла. Има различен дизайн на предната и задната брони, като предната вече има повече отвори за въздух. Новост за марката е позиционираният на покрива лидар. Досега Smart-овете си караха с радари и камери за адаптивен круиз контрол, ама сега, видите ли, щели да имат по-усъвършенстван автопилот. За да може колата да кара сама, докато вие се чудите защо изобщо сте си я купили. Официалните дати за дебют на хибридният Smart още не са уточнени. Но е ясно, че Geely няма да отлага това. Защото парите трябва да се правят, нали? А като не става с чист ток, значи ще стане с малко бензин. Това си е чист прагматизъм! И така, "умните" коли станаха още по-"умни" и разбраха, че да си изцяло електрически е просто... недалновидно.
повече информация и снимки ще бъдат добавени в по-късен етап.
Няма коментари:
Публикуване на коментар