За разлика от Китай, където делът на китайските автомобили е повече от 60%, то в Европа те не могат да се наложат все още и съставляват едва 4%, от продажбите на стария континент. Дали това е заради митата, сервизната мрежа, недоверието на клиентите или това, че те знаят че в Китай същите модели се предлагат на 1/3 от цената в Европа не е ясно, но фактите са това. Един от производителите които тръгна с големи амбиции към Европа е Nio, който бе и един от първите предлагащи китайски електрически модели на европейските клиенти. Той заложи на станциите за смяна на батериите, но така или иначе за разлика от родината си марката не съумя да разшири и популяризира подобаващо тази мрежа. Последствията вече са на лице и този месец стана ясно, че марката се изнася от пазара в Дания и затваря всички свои офиси.
Междувременно в своята родина марката се развива добре и за април месец е реализирала 23 900 продажби, а до края на лятото ще представи и обновената версия на един от най-популярните си модели - NIO ET5. За сега разполагаме със снимки само на нормалната версия, но най-вероятно промените ще обхванат и NIO ET5 Touring / Orion. Видимо обновената версия веднага се различава благодарение на новият дизайн на предната част, която запазва двуредовото оформление на светлините, но бронята е преоформена и разполага с по-големи въздухозаборници които би трябвало да спомагат за обтичането на въздуха. По подобен начин се очаква да бъде обновен и SUV моделът NIO ES6.
Информацията сочи, че обновената версия на Nio ET5 ще разполага със същата технология за задвижване и там промени няма да има, което означава, че моделът ще продължава да се предлага с един или два електромотора и тягови батерии с капацитет от 75 и 100 кВтч., които предлагат автономия между 560 и 710 км.
За сметка на това производителят е отделил специално внимание се обръща на системите налични на борда, които предразполагат за комфортно и безпроблемно шофиране. На първо място се споменава новата операционна система налична на борда Sky OS, която е оборудвана с изкуствен интелект и нов гласов асистент с който водачът може да води по-гладки непринудени разговори, освен заповедите чрез които се управляват настройките на климатичната инсталация, задвижването на стъклата и настройките на озвучителната система. Работата на щората на серийният панорамен покрив вече не се управлява чрез гласов контрол тъй като сега той е оборудван с интегрирана интелигентна система за автоматично затъмняване. Подобрена е и автономната система за шофиране, която разполага с нов процесор на Nio, проектиран за по-бърза обработка на данните. Снимки на интериора все още не са разпространени, но според източници близки до производителят, той ще бъде издържан в стилът на последните модели на марката с централно разположен 17.2-инчов дисплей за инфо-развлекателната система и малък цифров инструментален панел пред водача, който ще бъде подпомогнат от HUD дисплей с добавена реалност. Налични разбира се ще бъдат две подложки за безжично зареждане на телефони, които са много важни за китайците, както и допълнителни отделение за съхранение на дребни предмети.
Няма коментари:
Публикуване на коментар