В средата са своят жизнен цикъл, корейският електрически кросоувър претърпява леко освежаване и известни подобрения в задвижването, които би трябвало да засилят интереса към модела представен през 2021 година. Външните промени на по-луксозният братовчед на Hyundai Ioniq 5 и Kia EV6, които наскоро също бяха подложени на фейслифт, се свеждат до наличието на нови брони, променена радиаторна решетка и Micro Lens Array предни светлини. Черните детайли от настоящата версия са отпаднали при обновеният модел, което е причина за по-елегантното излъчване като цяло.
В интериора от пръв поглед трудно се откриват помени, но там място намира нов 27-инчов цифров инструментален панел, който е пренесен директно от Genesis GV70, придружен от волан с нов дизайн. Налични ще бъдат и нови функции за подпомагане на шофирането, които увеличават нивото на автономно шофиране до 2+.
Производителят все още не е оповестил официално какви ще са промените относно задвижването, но става ясно, че серийно GV60 вече ще се предлага с тягоlа батерия с капацитет от 84 кВтч., което несъмнено ще увеличи автономията на модела с поне 50 км., а времето за нейното зареждане от 10 до 80% ще отнема не повече от 20 минути. както до сега genesis GV60 ще бъде достъпен във версии с един или два електромотора, като общата мощност не се съобщава.
Няма коментари:
Публикуване на коментар