петък, 15 ноември 2024 г.

GAC Trumpchi S7 визуализира новата философия на бъдещите модели на марката

 

GAC представи първият модел, който е оборудван с най-новото поколение PHEV хибридно задвижване и изграден върху новата моделна архитектура на марката - EV+, разработена специално за хибридни и електрически модели. GAC Trupchi S7 е и първият модел от новата моделна S линя на марката и притежава собствен дизайнерски език, като главен акцент тук има 2.61 метровата LED лента в предната част с 2248 елемента, които могат да показват различни изображение и да изписва съобщения.

За задвижване Trumpchi S7 разчита на третото поколение Plug-in хибридна технология с удължен обхват, оборудвана с бензинов агрегат който служи за генератор на тяговата батерия, която от своя страна захранва двойка електромотори задвижващи четирите колела. Според производителят с пълен резервоар и заредена батерия безпроблемно ще могат да бъдат изминати над 1000 км. 


Пълните подробности относно задвижването, както и интериора все още не са разкрити, но веднага щом станат налични ще бъдат добавени към този пост.  

++++++++++++++++++++++++++++++++++

След разпространената официална информация за модела става ясно, че за задвижване той ще разчита на хибридна технология с 1.5 литров, турбо бензинов мотор с мощност 160 к.с., който може да работи самостоятелно, паралелно или в режим на генератор за тяговата батерия с капацитет от 36.2 кВтч. Базовата версия ще разчита на един електромотор разположен в предната част с мощност 231 к.с., като комбинираната мощност на системата е 392 к.с. В изцяло електрически режим, тази версия може да измине до 205 км., а общият пробег без нужда от дозареждане възлиза на 1150 км. Версията с два електромотора и съответно, задвижване на четирите колела разполага с електромотор и на задния мост с мощност 109 к.с. При всички случаи тяговата батерия може да бъде зареждана и от външен източник с мощност до 6 кВт, като от 30 до 80%, за зареждане са необходими 17 минути. 

Интериорът е издържан по последните стандарти на лукс в Китай и разполага с два отделни екрана с 8.9-инчов цифров инструментален панел и 15.6-инчов дисплей за инфотейнмънт системата от ново поколение с гласов контрол и изкуствен интелект. За возещите се на втория ред седалки е предвиден 17.3-инчов, 3К монитор монтиран на тавана. Срещу доплащане е налична и автономна система за шофиране от ниво 3 с възможност и за самостоятелно паркиране, която работи с помощта на 12 ултразвукови сензора, 11 камери, 3 радара и лидар технология. Продажбите на модела в Китай започват от тази седмица, като за бъзовата версия производителят иска 29 400 долара. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар