сряда, 21 август 2024 г.

Restmod: Touring Superleggera Veloce12

 

В света на автомобилите, където технологиите непрекъснато се развиват, а дизайнът става все по-смел, понякога е освежаващо да се върнем към класиката. Touring Superleggera Veloce12 е точно такъв автомобил – съчетание на традиционно майсторство, съвременни технологии и безкомпромисна елегантност. Това е рестомод на иконата Ferrari 550 Maranello, преродена в луксозно GT, което пленява със своите линии и мощност. Дизайнът на Veloce12 е резултат от сътрудничеството между две легендарни италиански компании – Touring Superleggera и Ferrari. Вдъхновен от златната ера на автомобилния дизайн, Veloce12 съчетава хармонично класически елементи с модерни акценти. Дългият капак, късата задница и изящните линии създават силует, който веднага привлича вниманието.

За да постигне съвършен баланс между елегантност и спортни характеристики, Touring Superleggera е използвала обилно количество въглеродни влакна. Тази лека и здрава материя е позволила на дизайнерите да създадат изключително елегантни и динамични форми. Карбоновите панели покриват голяма част от каросерията, намалявайки теглото и подобрявайки динамичните характеристики на автомобила. Интериорът на Veloce12 е също толкова впечатляващ, колкото и екстериорът. Качествените материали, като естествена кожа и алуминий, създават атмосфера на лукс и изтънченост. Седалките са удобни и осигуряват отлична странична опора, дори при динамично шофиране. Всички контроли и показатели от оригинала са запазени и са останали аналогови, но с нов дизайн на плаките. 

Под капака на Veloce12 се крие легендарният 5.5-литров V12 двигател на Ferrari, който сега развива 503 к.с. и 568 Нм въртящ момент. Този атмосферен двигател осигурява невероятно удоволствие от шофирането, съчетавайки мощност с плавност и характерен звук. Благодарение на него, ниското тегло и отличното разпределение на масата, той предлага изключително динамични характеристики. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 4.4 секунди, а максималната скорост е ограничена електронно до 320 км/ч.


Производството на този рестомод ще бъде ограничено до 30 бройки, като за всяка една производителят ще иска поне 690 000 евро без да се смята цената за донорският модел. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар