Слаби продажби, голям спад на цената при вторичния пазар и спорен дизайн. Това са само част от проблемите на електрическият флагман на Mercedes, който така и не можа да бъде възприет като алтернатива на Mercedes S-class. Не случайно марката представя фейслифт версията на Mercedes EQS (V297), само три години след официалната му премиера. За преждевременният фейслифт говори и факта, че направените външни промени са по-скоро символични. Те включват нова декоративна решетка, серийна AMG предна и задна броня, а трилъчевата звезда отново е върната на капака, където всъщност и е мястото. Най-вероятно още тази година всички модели от моделното семейство на EQ (което съвсем скоро ще бъде премахнато от обозначението на електрическите модели на марката поради неуспешния маркетинг) ще получат подобни промени.
В интериора промените са още по-оскъдни, но се забелязва наличието на нови материали. Изрично се съобщава, че MBUX Hyperscreen системата с 54-инчовият цифров панел вече ще се предлага серийно за модела с редица добавени функции. Задните седалки са с нов дизайн и предлагат подобрен комфорт на возене, а облегалката може да се регулира под наклон между 27 и 38 градуса. Амбиентното осветление е разширено и вече има такова в гърба на предните седалки.
В интериора промените са още по-оскъдни, но се забелязва наличието на нови материали. Изрично се съобщава, че MBUX Hyperscreen системата с 54-инчовият цифров панел вече ще се предлага серийно за модела с редица добавени функции. Задните седалки са с нов дизайн и предлагат подобрен комфорт на возене, а облегалката може да се регулира под наклон между 27 и 38 градуса. Амбиентното осветление е разширено и вече има такова в гърба на предните седалки.
По отношение на задвижването обновеният EQS, също има с какво да се похвали. На първо място трябва да споменем по-голямата тягова батерия на борда, която вече е с капацитет от 118 кВтч. Серийно тя е оборудвана с термо помпа, а всичко това води до увеличение на автономията с 82 км. По отношение на мощността промени няма, което означава, че версията с един електромотор разполага с мощност от 360 к.с., а модификациите със задвижване на четирите колела ще се предлагат във версия на мощност от 449 или 544 к.с. в зависимост от пазарите. На върха в гамата продължава да е позиционирана модификацията AMG 53 4Matic+ с мощност от 658 к.с., която може да бъде оборудвана с пакета Dynamic Plus, който увеличава мощността до 761 к.с.
Продажбите на обновеният Mercedes EQS ще стартира от края на месеца, като за базовата версия производителят вече ще иска 110 000 евро. Това е само с 4 000 евро повече от това, което се искаше за настоящият модел, като не трябва да забравяме, че сега за малко повече, получавате по-добра автономия, подобрено оборудване и не на последно място 54-инчов Hyperscreen екран.
Няма коментари:
Публикуване на коментар