Източници близки до марката разкриват, че за задвижване S7 ще разчита на електромотор с мощност 218 к.с., познат от Dongfeng eπ 007 / Aeolus 007, който би трябвало да е достатъчен за постигането на 160 км/ч. на тежащият 1730 кг. модел. Предвидена е литиево-желязо-фосфатна батерия, чиито капацитет не се съобщава, но ще осигурява автономия от 500 км. измерени според китайският цикъл.
++++++++++++++++++++++++++++++++++
След официалната премиера на модела стана ясно, че тяговата батерия налична на борда е с капацитет от 56.8 кВтч., а обявената автономия е 550 км., което е твърде амбициозен резултат. Тя от своя страна може да се зареди от 30 до 80% в рамките на 30 минути. Максималната скорост на Xinghai S7 е 165 км/ч., а времето за ускорение от 0 до 100 км/ч. отнема 6.7 секунди.
За първи пот можем да видим и интериора на електрическият фастбек, който разполага с два отделни екрана - един за цифровият инструментален панел и свободно стоящ централно разположен дисплей за инфо-развлекателната система, от която се управляват и функциите на климатичната инсталация. Продажбите на модела в Китай стартират от това лято, а цените според оборудването ще варират между 18 и 27 000 долара.
Няма коментари:
Публикуване на коментар