Промените в интериора също са значителни макар и да е запазена познатата линия. Пред водача обаче място намира цифров инструментален панел с размер от 10.2-инча, като екрана на мултимедията е със същата големина. Нов е дизайна на волана, както и панела за управление на климатичната инсталация. Централната конзола между двете седалки също е с нов дизайн, както и скоростния лост, който вече е джойстик. Амбиентното осветление ще се предлага срещу доплащане, както и системата за гласов контрол и лицево разпознаване.
Под капака място намира познатият, 1.5 литров, атмосферен мотор с мощност 116к.с., куплиран с 5-степенна, механична трансмисия. Новост е турбо версията на същият мотор, чиято мощност е 156к.с.. Тя ще се предлага и с CVT трансмисия с 9 емитирани предавки.
Няма коментари:
Публикуване на коментар