В Пекин, Мercedes ще покаже концепцията G-Code, с която ще демонстрира, че е готова за всякакъв вид предизвикателства. Това е кросоувър разположен под Mercedes GLA, чиято производствена версия най-вероятно ще бъде показана до 3-4 години, ако разбира се фирмата реши да я предложи на пазара. Какво ще бъде нейното обозначение обаче все още е загадка.
От фирмата не спестяват информация относно типа на задвижването и технологиите, които присъстват в концептуалният модел. Задвижването е поверено на двигател с вътрешно горене, който ще задвижва предните колела. Той от своя страна ще се задвижва от водородно гориво и ще разполага с турбо компресор. В задната част са позиционирани два електромотора, които ще задвижват задните колела. Новото тук е начинът, по който батериите ще се зареждат с електроенергия. Освен конвенционалните методи чрез ел. мрежа, електричество ще се доставя и от нов материал, който покрива цялото купе във вид на боя и по този начин го прави един голям, соларен панел. Друга новост е внедряването на така нареченото регенериращо-активно окачване, Именно тук, то е показано за пръв път в напълно функциониращ модел.
Колко от изброените иновации ще останат в серийната версия все още е твърде рано да се каже. Дизайнът е еволюция на настоящата линия на марката, а купето предлага място за четирима, като задните врати се отварят срещуположно. Интериорът е доста футуристичен и изчистен, като е акцентирано върху волана с футуристична форма и спортните, четириточкови колани. Много е вероятно повечето от системите за управление да се командват от мобилния телефон на собственика, като дори същият ще се използва и за стартиране на автомобила. Явно в близко бъдеще ключът за вашият автомобил ще бъде не друго, а телефонът който притежавате.
От фирмата не спестяват информация относно типа на задвижването и технологиите, които присъстват в концептуалният модел. Задвижването е поверено на двигател с вътрешно горене, който ще задвижва предните колела. Той от своя страна ще се задвижва от водородно гориво и ще разполага с турбо компресор. В задната част са позиционирани два електромотора, които ще задвижват задните колела. Новото тук е начинът, по който батериите ще се зареждат с електроенергия. Освен конвенционалните методи чрез ел. мрежа, електричество ще се доставя и от нов материал, който покрива цялото купе във вид на боя и по този начин го прави един голям, соларен панел. Друга новост е внедряването на така нареченото регенериращо-активно окачване, Именно тук, то е показано за пръв път в напълно функциониращ модел.
Колко от изброените иновации ще останат в серийната версия все още е твърде рано да се каже. Дизайнът е еволюция на настоящата линия на марката, а купето предлага място за четирима, като задните врати се отварят срещуположно. Интериорът е доста футуристичен и изчистен, като е акцентирано върху волана с футуристична форма и спортните, четириточкови колани. Много е вероятно повечето от системите за управление да се командват от мобилния телефон на собственика, като дори същият ще се използва и за стартиране на автомобила. Явно в близко бъдеще ключът за вашият автомобил ще бъде не друго, а телефонът който притежавате.
Няма коментари:
Публикуване на коментар