С новият си модел, Genesis очертава своят път към следващото десетилетие, който обещава да бъде всичко друго, но не и скучен. Вчера, на легендарната френска писта „Пол Рикар“, корейската марка вдигна завесата на GV60 Magma. Това не е просто премиера. Това е декларация за амбицията да циментира статута си на елитна луксозна марка, съчетавайки естетиката със суровата производителност. Genesis GV60 е първият модел в производствената серия Magma и до голяма степен е базиран на Hyundai Ioniq 5 N. Философията и техническата архитектура на Magma са изградени върху три стълба: дизайн с ниска и широка стойка, безкомпромисен контрол над мощността и управлението, и интуитивен поток от информация, който не разсейва водача.
Интериорът е спортна душа, облечена в първокласни материали. Материал подобен на Alcantara покрива седалките, панелите на вратите и конзолата, подчертан от емблематичните оранжеви и сиви шевове, капитонирани детайли и предпазни колани. Воланът е обогатен с ексклузивни елементи Magma, включително оранжеви акценти върху бутоните за режим на шофиране и Boost. GV60 Magma разполага със специален дигитален интерфейс и акустичен дизайн, създадени за поглъщащо шофиране. Активирането на Magna Mode превръща арматурното табло в трициферблатно оформление, показващо ключови данни, като G-силата например. При активирани VGS и HPBC, таблото показва дори телеметрия на производителността, включително таймер и нива на съпротивление на педалите. Не е забравен и режима Drift, който управлява процеса на презавиване.
Задвижването на GV60 Magna е поверено на два електромотора с общо мощност от 609 к.с. Активирането на режим Boost увеличава тази мощност до 650 к.с. Резултатът? От 0 до 200 км/ч. за 10.9 секунди, благодарение на функцията Launch Control и максимална скорост от 264 км/ч. Има три режима на шофиране, които оформят характера на Magma: Sprint, GT и MY. В режим MY водачът може да регулира фини настройки като електронния диференциал с ограничено приплъзване (e-LSD) и електронния контрол на стабилността (ESC). Оптимизираното окачване, включващо системите ECS и EoT (контрол на края на пътуването), осигурява идеален баланс между стабилност в завоите и комфорт на возене. Спирачната система е масивна с моноблокови предни апарати и дискове с по-голям диаметър, оптимизирани за 21-инчовите джанти. Въпреки широките гуми, Magma запазва тиха и комфортна атмосфера в кабината, чрез комбинация от опционалната система за шумопотискане (ANC-R) и звукоизолиращите стъкла.



Няма коментари:
Публикуване на коментар