сряда, 6 август 2025 г.

Обновеният Great Wall Haval Raptor - бърз, тежък и с голяма батерия

 


Представеният преди две години Haval Raptor, вече не е същият когото познаваме или поне така твърдят от GWM. Този нов Raptor е… различен. Фаровете вече не са кръгли, а приемат квадратната форма от моделът с конвенционално задвижване, като всеки от тях има 123 LED модела за да светят по-далеч.  Има и светлинна лента, която минава по цялата предница, за да е по-ясно, че идва и разбира се радиаторна решетка с нов дизайн. Страничният профил е същият - квадратен, но в задната част  светлини също са променени - вече са с 300 LED модула.  Резервната гума си е на мястото, но надписът вече е GWM, а не Haval. За да не забравим кой го прави. Има и нов цвят - ментово зелен, който ще ви откроява от сивата тълпа. Размерите са си същите, но китайците вече го наричат „компактен SUV“. Просто защото така звучи по-добре.


Сега към най-важното, а именно това което виждаме под предния капак. Хибридният модел до сега разполагаше с 326 к.с. Този разполага с новата хибридна система Ki4 с 1.5 литров турбо мотор и два електромотора, чиято комбинирана мощност възлиза на 443 к.с. Звучи като нещо, което ще ви залепи за седалката и това не е далеч от истината, тъй като 0 до 100 км/ч хибридният Raptor, който тежи 2135 кг., ускорява за 5.9 секунди развива малко над 190 км/ч. Тяговата батерия вече е с капацитет от 35.4 кВтч., така че вече можете да изминете до 151 км. изцяло на ток. Ето ви го - бърз, тежък и с голяма батерия. Нищо не се споменава за конвенционално задвижваната версия с 2.0 литров бензинов мотор, но най-вероятно тя ще остане в гамата на модела.  


Вътре също са правили промени, но ще ви трябват очила за да ги видите. Воланът е с по-малко бутони, а лостът за смяна на предавките е преместен на кормилната колона.  Налична е нова операционна система Coffe OS3, която най-вероятно може да прави кафе… или поне така звучи, но ще трябва да се задоволите с 15.3-инчовият екран от настоящият модел. Обновеният модел  разполага и с усъвършенствана система за подпомагане на шофирането, която е поддържана от седем камери, един милиметров вълнов радар и 12 ултразвукови радара. Тя е проектирана, за да осигури помощ при високоскоростно шофиране и при паркиране.


Няма коментари:

Публикуване на коментар