Когато си мислиш, че си видял всичко, китайците винаги успяват да те изненадат с поредния си шедьовър на преувеличението. BYD например представя удължената версия на Yangwang U8 , която носи името U8L Dingshi Edition позиционирана, както гордо ни съобщават, като "луксозен SUV от висок клас. Разбира се. Защото луксът вече се мери в количеството злато, което можеш да натъпчеш в една кола, и в това колко дълго е името ѝ. Предварителните продажби започват на 31 юли в Китай. Защо така бързо ли? Ами, защото китайският пазар жадува за още и още лукс. Името "Дингшъ" пък означава "епоха или семейство с виден статус и просперираща сцена". Или с други думи, ако си достатъчно важен и богат, за да си го позволиш, значи си "Дингшъ". Следва, че ако караш Лада, си "не-Дингшъ".
Като цяло, този нов U8L Dingshi Edition е до голяма степен същият като вече продавания Yangwang U8. Само че е... по-голям. дължината му е с цели 37.2 см. по-голяма, а междуосието е удължено с 20 см. и интериорът вече е с 6 места. не трябва да забравяме, цената на нормалната версия на U8 в Китай стартира от около 150 000 долара. Така че, пригответе си парите, че тук не говорим за евтина китайска джаджа. А сега най-интересната част: 24-каротово позлатено лого! То представлява древно китайски йероглиф от оракулска кост, която пък означава "електричество". Защото, ако не можеш да си позволиш къща със златен покрив, поне можеш да си купиш кола със златна емблема. Екология, нали?
Задвижващият агрегат? EREV хибридна система с 2.0 литров, турбо бензинов мотор, който зарежда тягова батерия захранваща четири електромотора с мощност от по 295 к.с. Това са, ако правилно смятаме, близо 1200 конски сили. За SUV, което вероятно ще карате до магазина. За да си купите още нещо от злато. Други технологии, като платформата е4 на BYD и системата за окачване DiSus-P, също се очакват да бъдат стандартни. А с тях идват и функции като завиване на четирите колела и аварийно плуване под вода, тъй като никога не знаеш кога ще ти се наложи да прекосяваш Янцзъ с джипа си. И да, ускорението от 0 до 100 км/ч. отнема 3.6 секунди, което е напълно необходимо за един луксозен SUV. Особено когато си в задръстване. Максималната скорост е ограничена на 200 км/ч., а с пълен резервоар и батерия могат да бъдат изминати над 1000 км.
Интериорът е обвит в кожа, като се предлага в черно/кафяво и лилаво/сиво. Екраните са навсякъде - 12.8-инчов OLED извит централно разположен дисплей, пълноценен LCD инструментален панел, екран за развлечение за втория пилот (за да си гледа сериалите, докато вие се опитвате да паркирате). И разбира се отново позлатено лого, но този път на волана, за да знаете, че държите нещо много, много важно. В централната конзола има дори хладилник с температурен диапазон между -6 и 50 градуса по целзий. Идеално за шампанско през лятото и... през зимата. Седалките са 6, тапицирани с кожа Nappa, обработена чрез 78 процеса. Предполагаме, че включват и ритуално пречистване от монах. А тапицерията на вратите е от тиково дърво, претърпяло 27 процеса на полиране, боядисване и пръскане. И, естествено, седалки с нулева гравитация за втория ред с контролен екран и електрическа поставка за краката. Очаквайте и усъвършенствани технологии за подпомагане на шофирането, които виждат всичко, включително и колко зле паркирате. Тези системи обещават асистент за автономно движение по магистрали, в градовете и автоматично паркиране. Тоест, ще можете да си пиете кафето и да си гледате драмата, докато колата сама се оправя с безумния китайски трафик.
Няма коментари:
Публикуване на коментар