Ето ви сега една друга история! В Русия, нали знаете, имат си марката Evolute. И досега имаха само един хибриден модел - тоя i-Space. Продава се там от година и половина, нищо особено. Кросоувърът, който е дълъг цели 4.76 метра си е сменил физиономията. Онова, дето прилича на радиаторна решетка? Е, вече го няма! Сега има "сляп обтекател". Звучи като някаква космическа технология, нали? А въздухът за радиатора? Той минава през някакъв си въздуховод в новата броня. Мистерия! Освен това са сменили 19-цоловите джанти, което сигурно го прави да изглежда по-як, както и осветителното оборудване. А най-смешното е, че руският Evolute i-Space си е абсолютно същият като Seres Landian E5 Plus. Дори емблемата - онова стилизирано "Е" си е останало. Е, поне не са се мъчили да го преправят.
Интериорът е тотално нов и пренесен директно от китайският модел. Вместо оня голям блок с два екрана, сега си има отделни дисплеи. Уау! Медийната система е като таблет с Full HD резолюция на 15.6-инчовият тъчскрийн, от който можеш да си включиш Apple CarPlay и Android Auto, защото кой иска да кара без да си пуска музика от телефона? Централният тунел е станал двуетажен - явно, за да има повече скривалища за боклуци. А най-якото? Оня лост за скоростите, дето стърчеше? Е, вече го няма! Сега е неговата функция се поема от десният лост на кормилната колона. Това е освободило място за поставки за чаши и подложка за безжично зареждане на телефони и USB портове. Ей, тия мислят за хората! Най-важното обаче е, че Evolute i-Space вече може да бъде не само 7 местен, ами и 5 местен.
И сега, за техническата част. Тук също е станал голям купон! Хибридната система на Seres е получила нов, 1.5 литров, атмосферен мотор с мощност 95 к.с. И, внимание! Той не е свързан с колелата. Работи като генератор за електричество. Мощността на единствения електродвигател отпред е скочила от 176 на цели 218 к.с. Това си е сериозен ъпгрейд! Новата батерия е литиево-желязо-фосфатна и е станала по-голяма: 25.1 вместо старите 17.5 кВтч. А резултатът е, че на ток можеш да изминеш 165 км. Преди бяха само 100. А общият пробег в хибриден режим? Цели 1250 км. Това е като да отидеш до края на света и обратно с един резервоар!
Цени и други глупости ще пуснат по-късно. Междувременно, в заводът им в Липецк, са започнали да сглобяват колите по-сериозно и вече заваряват и боядисват каросерии, а не само да асемблират отделни детайли. Това е като да си правиш сам бургер, вместо да го купуваш готов. Производството на тия "ъпдейтнати" кросоувъри ще започне преди края на лятото.
Няма коментари:
Публикуване на коментар