BYD Han е един от водещите модели на китайския производител на автомобили и един от моделите, благодарение на които марката постигна близо 1 млн. продажби през последното тримесечие. С обновената версия на този впечатляващ седан, BYD продължава да демонстрира своето лидерство в областта на електрическата и хибридната мобилност. Новият BYD Han предлага редица подобрения както в дизайна, така и в технологиите, които го правят още по-привлекателен за потребителите. Обновеният модел впечатлява с елегантния си и спортен дизайн. Външният вид на автомобила е значително подобрен с нови кристални фарове и задни светлини, които придават футуристичен облик на автомобила и променен дизайн на броните. Аеродинамичните линии и спортната задница допълват изисканата визия на седана, като и двете версии - електрическата и хибридната вече ще разполагат с един и същи дизайн.
Нетипично за фейслифт при китайските модел, промени в интериора няма. Така или иначе вътрешността на BYD Han е създадена с внимание към детайла и предлага високо ниво на комфорт. Централната конзола разполага с 15.6-инчов мултимедиен сензорен екран, който улеснява управлението на различните функции на автомобила и има възможност да се завърта на 90 градуса. Пътниците на задните седалки също могат да се насладят на удобства като регулируеми седалки, панорамен покрив и контрол на климатичната система. На борда разбира се намират място най-новите технологии, които гарантират безопасност и ефективност, като опционално вече за модела е налична автономна система за шофиране от ниво 3 с лидар технология.
Най-големите промени обаче се намират под капака и остават незабележима за простото око. Една от ключовите иновации е батерията Blade, която предлага по-дълъг пробег и по-добра ефективност. Батерията е преминала успешно теста за проникване с пирон, което доказва нейната безопасност и устойчивост на външни въздействия. Наличният електромотор за модела се предлага в три версии на мощност и задвижва предните колела. Базовата версия е с мощност 204 к.с., последвана от модификации с мощност 228 и 245 к.с. в зависимост от версиите тяговите батерии са с капацитет от 60.5, 72 и 85.4 кВтч., които предлагат автономия между 506 и 701 км. според китайският цикъл на измерване. не по-малко интересна е хибридната версия на модела оборудвана с 5-тото поколение на DM-i хибридната технология на марката. Тя е оборудвана с бензинов 1.5 литров, турбо мотор с мощност 156 к.с., съчетан с електромотор с мощност 272 к.с. Благодарение на тяговата батерия на борда, моделът може да измине до 125 км. в изцяло електрически режим, като в смесен режим на работа средният разход на гориво достига 3.8л/100км.
Няма коментари:
Публикуване на коментар