понеделник, 30 септември 2024 г.

BYD печели доверието на клиентите в Китай със сервизна акция засегнала близо 100 000 автомобила

 По принцип инициираните сервизни акции извън Европа не ни интересуват, но факта, че за първи път чуваме такава да бъде предприета от китайски производител представлява интерес за нас. BYD е една от първите китайски марки, която има смелостта да признае за пропуски в процеса на производство, което гарантира нейната устойчивост и доверие от страна на клиентите. В повечето случаи, когато дадена китайска марка изпитва проблем с качеството и получава множество гаранционни оплаквания, тя просто обявява фалит, след което започва да предлага своите модели под друга марка. Това и една от причините само в Китай да съществуват над 600 автомобилни бранда.  BYD обаче, явно не е от тях и днес стана ясно, че привиква в своите официални сервизи 96 714 автомобила. 

Всички засегнати екземпляри са от чисто електрическите модели BYD Dolphin и Yuan Plus продадени на местна почва, които са произведени между 02.11.2022 и 26.12.2023 година. При тях е установен проблем в електрическата кормилна система, чиито кондензатори са склонни да прегреят и дори да се спукат в следствие на което е възможно предизвикването на късо съединение и дори пожар. Дилърите са инструктирани на всички засегнати модели да инсталират изолационни подложки и при нужда да заменят засегнатите компоненти. Всичко разбира се става за сметка на производителят, а клиентите що бъдат уведомени по пощата или телефона. 

Все още нищо не се споменава за засегнати модели които са продадени в Европа. До някъде е успокоителен факта, че предлаганият в Европа - BYD Dolphin, реално е съвсем различен модел от китайският, но не така стои въпроса за Yuan Plus, който се предлага под иметоBYD Atto 3 и реално е без съществени разлики от модела предлаган в Китай. 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар