Ситуацията в интериора обаче е друга. Реално той е изцяло нов с голям панел пред водача с два 10.2-инчови дисплея за инструменталният клъстер и мултимедийната система. Воланът и централната конзола между седалките, където място намира и поставка за безжично зареждане на телефони също са с нов дизайн, а ръчната спирачка е станала електрическа.
По отношение на моторизацията на обновената Monza се забелязват промени свързани с наличието на нов агрегат. Базовият модел вече е оборудван с 1.5 литровият, атмосферен агрегат с мощност 113 к.с., куплиран серийно с 6-степенна, роботизирана трансмисия. цилиндровият - 1.0 литров мотор е премахнат от гамата , върховата версия разчита на 1.3 литровият, турбо мотор с мощност 163 к.с., оборудван с лека хибридна система работеща под напрежение от 48V, който се предлага серийно с 6-степенна, автоматична трансмисия. Благодарение на наличието на атмосферният мотор, който до сега липсваше в гамата на модела обновеният Chevrolet Monza, става най-евтиният седан в Китай с цената си от 13 700 долара.
Няма коментари:
Публикуване на коментар