Интериора също е съобразен с най-новите изисквания, като пред водача място намира 12.3-инчов дисплей за информационния панел съчетан с 10.2-инчов, широкоекранен дисплей за инфотайнмънт системата с гласов контрол и наличие на гласов асистент способен да води до 90 секунден разговор с набор от над 500 думи. Към всичко това трябва да се прибави и аудиосистемата доставена от Yamaha. на борда място намират редица системи за безопасност и асистенти за шофиране, като ESP и ESC системите за стабилност се предлагат серийно. Всичко това в Китай се предлага на цена малко по-голяма от 100 000 юана ( 13 000 евро), което още повече увеличава шансовете за пазарен успех.
От техническа гледна точка новото поколение на MG5, също няма от какво да се срамува. Моделът е оборудван с най-новия - 1.5 литров, 4-цилиндров, турбо бензинов мотор с мощност 173к.с., куплиран с 7-степенна, двудискова трансмисия предаваща движението към предните колела, чрез диференциал с ограничено приплъзване снабден със системата XDS, за по-добро поведение по време на остри завои. Според информацията ускорението от 0 до 100км/ч. възлиза на 8 секунди. Няма да е изненада, ако в по-късен етап станем свидетели и на хибридна версия с технологията от MG-6 с мощност от около 300к.с.
Няма коментари:
Публикуване на коментар