събота, 26 ноември 2011 г.

Екзотични: Invicta S1





Английската марка Invicta е била особенно популярна сред кралския двор в началото на миналия век. Основана през 1925г., тя предлага мощни и качествени автовмобили, които привличат вниманието на лордовете. По време на втората световна война Invicta преустоновявава производството на автомобили, а нейните цехове са били арена за производство на боеприпаси и агрегати за самолети. През 1946г. е представен модела Black Prince, който е бил изключително сложен и скъп, но въпреки и това е предлаган до 1950 година, когато фирмата е закупена от AFN Ltd и реално прекратява дейността на производство на автомобили.
След дългогодишно прекъсване през 2000 година, марката представя моделът S1, който е първият в света автомобил използващ купе изработено изцяло от въглеродни влакна. Както се досещате това допринася за ниското тегло и точното управление на модела. Базираното върху тръбна конструкция купе предлага завидна безопасност, като съчетава спортно управление, завиден комфорт и практичност. Двигателят монтиран зад предния мост е с работен обем 4.6 или 5.0 литра и е доставян от американското подразделение на Ford. Според предпочитанията на клиента неговата мощност без проблемно може да достигне до 600к.с. Куплиран с 6-степенна механична трансмисия той предава движението към задния диференциал, който е с ограничено приплъзване. Според производителя тежащия 1441кг. модел се ускорява до 100км/ч за 3.8 секунди, а максималната скорост е над 320км/ч., като фирмата гарантира, че при тази скорост, S1 е достатъчно стабилен и сигурен на пътя.
Теглото на изцяло ръчно произведеният модел е разпределено 50:50 спрямо предния и задния мост. Спирачната система е с двойно вентилирани предни и задни дискове, а спирачните апарати са шест бутални отпред и четири бутални на задната ос. Окачването е снабдено с двойни носачи и регулиращи се ръчно амортисьори, които дават възможност на собственика да настройва своя автомобил според нуждите. Така без да правите каквито и да е модификации с една и съща кола можете да отидете както в града, така и на пистата. Същевременно GT купето предлага и завиден комфорт. Леката конструкция на автомобила е позволила на инженерите да използват значително количество шумо и топло изолационни материали, като не са се притеснявали, че това ще доведе до значително покачване на общото тегло. Стандартното оборудване включва: климатик, ел. пакет, аудио система, кожен интериор, регулируем по височина и дълбочина волан, хидравлика и др. Цените на базовата версия започват от около 110 000 евро ( за версията с 320к.с.), което не е много за един изцяло ръчно направен и по своему уникален автомобил, стига да приемете спорния дизайн и стоповете от VW-Passat .

Няма коментари:

Публикуване на коментар