Китайската марка представи по-късата версия на своят флагмански модел Denza N9, която ще носи името Denza N8L. Освен със своите размери, двуредовата версия ще се отличава от своят по-дълъг събрат с нова стилистика, която включва нов дизайн на предна част, различно оформление на долната част на вратите и ново оформление на задните светлини.
Като цяло механиката на N8L е идентична с тази на триредовият модел. Това означава, че той разчита на Plug-in хибридна технология с 2.0 литров турбо бензинов агрегат с мощност от 204 к.с. и три електромотора. В нормален режим движението се осъществява благодарение на бензиновият мотор съчетан с електромотор с мощност 268 к.с. Когато се изисква повече мощност и сцепление в роля влизат двата електромотора позиционирани на задния мост с обща мощност от 482 к.с. Общата мощност на системата е малко по-малка от тази на N9 и възлиза на 751 к.с., а благодарение на тяговата батерия с капацитет от 46.9 кВтч., моделът ще може да измине до 170 км. в изцяло електрически режим. Батерията поддържа двупосочно зареждане и от 20 до 80% ще може да се зарежда чрез бързозарядна станция в рамките на 30 минути. Според данните предоставени от производителят, максималната скорост на модела е 220 км., ускорението от 0 до 100 км/ч. е под 3 секунди, а средният разход на горива се движи в рамките на 7л/100км.
Дължината на Denza N8L възлиза на 5.22 метра с междуосие от 3.08 метра, което осигурява завидно вътрешно пространство. Благодарение на управляемият заден мост хибридният колос притежава маневреност сравнимd с тази на компактен хеч модел. Официалните снимки на интериорd все още не са разпространени, но там се очаква стандартен 15.6-инчов дисплей за инфо-развлекателната система и 12.3-инчов цифров инструментален панел пред водача. Срещу доплащане ще бъде наличен HUD дисплей, както и допълнителен екран за спътника на водача. Познавайки китайците, няма да бъдат забравени и пътниците на втория ред седалки, които ще могат да се забавляват по време на път чрез интегриран в тавана прибиращ се екран. Климатичната инсталация е четиризонова, а за интелигентното шофиране се грижи автономната система DiPilot 300, която поддържа автономия от ниво 2+ и 3. Тя работи посредством Lidar технология, която взима информация и от навигацията. Специално внимание се обръща на опционалната площадка за излитане и кацане на дронове монтирана на тавана, която поддържа безжично зареждане за най-масовите дрон системи предпочитани от китайците.
Няма коментари:
Публикуване на коментар