Второто поколение на Volkswagen Lamando L, бе представено в Китай преди три години и сега базираният на Volkswagen Jetta лифтбек ще бъде подложен на леки козметични промени, които би трябвало да придадат по-елегантен вид на модела. Новият дизайн на предната и задната броня, както и променените предни светлини и новият светлинен подпис на задните светлини веднага ще открояват обновената версия. новият дизайн на броните е причина за увеличението на общата дължина с близо 1 сантиметър, но това не се отразява по никакъв начин на пространството в интериора, на който все още няма снимки.
Както до сега VW Lamando L ще се предлага само с една опция на задвижване, но сега това ще бъде 1.5 литровият, TSI агрегат с мощност 158 к.с., който заменя досегашния 1.4 литров мотор. Трансмисията остава 7-степенна, DSG задвижваща само предните колела. Повече подробности, както и снимки на интериора се надяваме да станат достъпни съвсем скоро и добавени към този пост.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++Ето я и официалната информация. В нея пише, че VW са направили нещо ново в кабината. Едно време колите имаха табло. После дойдоха екраните, а сега вече има минимум два. Да, Два отделни екрана има имаме и тук. Един за уредите с размер от 10.2-инча и един за инфо-развлекателната система с размер от 12.9-инча. Като в компютърна игра. И понеже без чип не може, ето го и него - Snapdragon 8155. За да може да ви каже по-бързо къде да завиете. За целта има и гласов асистент на борда с различни имена. И, разбира се, поддръжка за Apple CarPlay и популярната в Китай - Huawei HiCar. Защото, нали, това са най-важните неща в една кола. Тъй като трябва да сте в безопасност, има и адаптивен круиз контрол и система за автоматично безпилотно паркиране. Ето, това е бъдещето на автомобилите в Китай. Колата ще паркира сама. А вие просто ще си седите и ще я гледате. Сякаш сте на кино.
А сега към двигателя. Под капака вре пак има такъв въпреки, че са заменили са стария 1.4 литров TSI с новия - 1.5 литров TSI. Повече конски сили - 160 вместо 150. Но въртящият момент е без промяна. Като да си купиш нова кутия цигари със същия брой цигари вътре, но с нова опаковка. Серийно VW Lamando L ще се предлага с 7-степенна, DSG трансмисия, за да се сменя по-бързо. Естествено, имаме задвижване само на предните колела. За тези, които искат повече, има топ версия, която носи инициалите GTS. Тя има 2.0 литров TSI с 220 к.с., отново с 7-степенна, DSG, но тук максималната скорост вече достига 240 км/ч. Кой не иска да лети с 240 по китайските пътища?
Премиерата ще бъде през август. Цените ще ги обявят тогава. Ще започнат да я продават наесен. Старите модели в Китай, струват между 19 500 и 26 500 долара. Нали знаете, ще дадат и новата, но с малко по-висока цена. Защото е по-нова. Има повече екрани. И се паркира сама. Но иначе е същата кола. Само че с друго име и с по-скъпи екстри. .
Няма коментари:
Публикуване на коментар