Maxus eTERRON 9 е представен в Хановер, като първият 4x4 електрически пикап в Европа, обещавайки да промени начина, по който възприемаме това традиционно гориво-зависимо превозно средство. С впечатляваща мощност, дълъг пробег и иновативни технологии, eTERRON 9 се позиционира като сериозен конкурент на традиционните пикапи с двигатели с вътрешно горене. Maxus eTERRON 9 съчетава модерен дизайн с функционалност, характерна за пикапите. Агресивният преден край, мускулестите линии и големите колела му придават солиден и внушителен вид. Произведен от китайската компания MAXUS, eTERRON 9 е резултат от години на научни изследвания и разработки. Моделът съчетава в себе си най-доброто от китайските технологии и европейските стандарти за качество и безопасност. С eTERRON 9, Maxus демонстрира, че китайските производители са способни да създават автомобили, които не отстъпват по нищо на своите западни конкуренти.
Едно от най-впечатляващите неща при eTERRON 9 е неговата мощност. Благодарение на два електродвигателя, единият отпред, а другият отзад, той развива комбинирана мощност от 442 к.с. Това го прави изключително бърз и динамичен за автомобил от този клас. Батерията с капацитет от 102 кВтч., осигурява реален пробег от 430 км., напълно достатъчен за повечето ежедневни нужди, а системата за бързо зареждане позволява да възстановите енергията за кратко време. Информацията сочи, че от 20 до 80%, батерията може да бъде заредена в рамките на 40 минути от станция с мощност 115 kW. Производителят обръща специално внимание на системата за задвижване на четирите колела - ATS, която разполага с 6 предварително зададени режима на движение. Освен това клиентите могат индивидуално да конфигурират дефиниран от тях режим и да адаптират мощността, реакцията на контрол на системата за стабилност, както и рекуперацията на енергия и височината на купето благодарение на серийното въздушно окачване.
С дължина от 5,5 метра, той предлага достатъчно пространство както за пътници, така и за товар с тегло до 620 кг. Ако трябва да се транспортират по-дълги предмети, задната част на купето може да се сгъне автоматично с бутон, което създава допълнителна площ с обща дължина от 2.4 метра. Освен това в предната част под предния капак място намира отделение за багаж с обем от 236 литра. Интериора предлага място за 5 човека с приятен на допир материали и минималистичен дизайн с двоен цифров панел пред водача.
Производителят все още не е обявил цената на своят пикап, но обещава, че до пролетта на 2025 година, моделът ще бъде наличен на отделни пазари в Европа.
Няма коментари:
Публикуване на коментар