Връзката с моделното семейство на QX50, се вижда най-ясно в интериора, който до голяма степен е идентичен, което е леко разочароващо, тъй като там е необходима спешна промяна за да бъде в крак с времето. Пред водача наблюдаваме класически инструментален панел, а на централната конзола място намират двата дисплей за инфотайнмънт системата и навигацията, чиито размери са съответно 7 и 8-инча. Естествено на борда място ще намират всички налични системи и асистенти за подпомагане на шофирането и безопасност, а срещу доплащане ще бъде налична и системата за автономно шофиране от 2-ро ниво - ProPilot Assist.
Под капака място намира познатият - 2.0 литров, турбо бензинов агрегат с променлива компресия, чиято мощност възлиза на 268к.с. Серийно в САЩ, той е куплиран с CVT трансмисия предаваща движението към четирите колела, до като в на останалите пазари тази система се предлага срещу доплащане.
Няма коментари:
Публикуване на коментар