Сега, когато трябва да направят нещо сами, изваждат това. Приличало на Fiat 500 в стил Хирошима, а дължината му е само 3.82 метра. Истински джобен формат. Дизайнът е объл с изразен преден капак и дебели С-колони. Продължава еволюиралият дизайнерски Kodo език, а вместо решетка имаме вертикални LED светлини вместо решетка. Фаровете са разположение в дълбоки прорези, които придават по-агресивен вид на авотмобилчето като цяло. Отзад сме с вертикални светлини оформени под буквата d. Имаме масивни джанти и малки странични камери вместо огледала и разбира се пълна липса на дръжки на вратите.
Интериора е издържан в минималистичен стил, но фокусиран върху водача. Опростено табло и централна конзола, покрити с червен пиано лак, за да знаеш, че си в кола, която е създадена със страст. Пред водача е позициониран сложен комбиниран скоростомер и оборотомер, което пък издава наличието на ДВГ, а това рязко повишава вероятността да видим този модел в производствен вид и то съвсем скоро. Има и нещо, което прилича на телефон за навигацията. Mazda казва, че колата има генериран асистент с изкуствен интелект, който е способен да участва в естествен непринуден разговор и превръща колата в приятел.
За разлика от по-големия брат, тук нямаме дори и намек за техническа информация. Но тъй като японците сега са еко-маниаци, те почти сигурно ще твърдят, че колата работи с въглеродно неутрално гориво от водорасли и изпражнения на китове. При положение, че имаме оборотомер, то за задвижване най-вероятно е предвиден агрегат от новата Skyactiv-Z серия с ултрапрецизно управление на потока въздух и стехиометрично смесване на горивната смес покривайки нормите за Евро 7.




Няма коментари:
Публикуване на коментар