Технически разлики няма. Хеч версията също се базира върху платформата от предходното поколение на Honda Jazz, а за задвижване ще бъде наличен само 1.0 литровия, бензинов мотор с мощност 122к.с., куплиран с CVT трансмисия. На някои пазари обаче, като тези в Индия например, моделът ще се предлага и с 1.5 литров, атмосферен мотор с мощност 121к.с., както и с турбо дизел със същият работен обем и мощност 100к.с. Серийно, те ще се предлагат с 5-степенна, механична скоростна кутия. за сега нищо не се споменава за хибридното задвижване, което от началото на следващата година ще бъде налично за седана, но е много вероятно, то да намери място и в хеч версията.
Интериора е познат от седана, но задните седалки имат възможност да се разделят 60:40, а долната част част може да се вдига, като по този начин освобождава предостатъчно място за багаж. интересна е ценовата политика на марката, тъй като хеч версията е по-скъпа с около 300$, спрямо тази на седана.
Няма коментари:
Публикуване на коментар