понеделник, 29 юни 2015 г.

Audi A4 (B9) е факт!

Запознайте се с 9-тото поколение на най-продаваният модел на компанията  - Audi A4 (B9). Часове преди официалната премиера на модела, която ще се състои на 29-ти юни, разполагаме с официалните снимки на седан и комби версията, както и подробна информация за модела. Дизайна е еволюция на този, който сме свикнали да виждаме, но всява усещане за консервативност. Аеродинамиката е подобрена, като различните модификации постигат рекордни стойности от челно, въздушно съпротивление между Сх-0.23 и 0.26. Габаритите са нараснали леко, спрямо тези на предходното поколение, както и междуосието, което е вече - 2.82 метра. Това неминуемо ще се отрази благоприятно на комфорта на возещите се на втория ред седалки. Според информацията, новото поколение на А4 е с цели 120кг., по-леко благодарение на изцяло новата платформа върху която е построено. Базовата версия оборудвана с 1.4 литровия, TFSI агрегат с мощност 150к.с., тежи 1320кг. Като се има предвид, че дължината на автомобила е  - 4.73м., а ширината - 1.84м., този показател е водещ в класът си. 
Първоначално моторната гама ще включва  седем бензин и дизелови агрегата. Тук изненади няма освен споменатият вече 1.4 литров мотор, който за пръв път намира място в това моделно семейство. Останалите агрегати са: 2.0 литровият, TFSI агрегат във версии на мощност от 190, 230, 252к.с., и дизеловият мотор със същата кубатура, който ще се предлага в нива на мощност от 150 и 184к.с. Шест цилиндровия, 3.0 литров TDI с мощност 272к.с. също намира място под предния капак. За сега хибридната премиерата на  се отлага, но на клиентите е на разположение версията g-Tron, задвижвана от природен газ. Според заводските данни, разходът на гориво на различните версии с 4-цилиндровите, бензин и дизелови агрегати е в рамките на 3.7 до 4.8л/100км. Серийно всички версии ще се предлагат със задвижване на предните колела и 6-степенна, механична трансмисия. Quattro задвижването разбира се ще остане главен акцент в моделната гама, както и 7-степенната, автоматична трансмисия. 
Интериорът също е претърпял значително израстване. Той е по-изчистен и предлага спокойна атмосфера. Главен акцент в по-високите нива на оборудване е дигиталният инструментариум пред водача, чиито функции на LED дисплея могат да бъдат сменяни изцяло. Не липсва и възможност за оборудване с Head-up дисплей. Инфотейнмънт системата е оборудвана с 12.3-инчов, LCD екран. На лице са още активният автопилот, системата за разпознаване на пътни знаци, асистент за движение в пътното платно, асистент за паркиране и още мн. др. 
Продажбите на новото А4, в Германия ще започнат веднага след официалната премиера на модела пред публика, която ще се състои по време на автосалона във Франкфурт. Цени за сега не са обявени, но се очаква те да започват от около 30 000 евро. В по-късен етап ще бъде предложена хибридна версия, както и такава с обозначението "S4". 


Няма коментари:

Публикуване на коментар