Ден преди да се състои премиерата на новата Toyota Hilux, която ще носи името Hilux Revo, ние имаме възможност да видим модел в пълният му блясък включително и интериора. появиха се и детайли относно оборудването, от които става ясно, че това поколение ще бъде най-добре оборудваното в историята на модела. Няма да липсват неща като: Стоп/Старт система, безключов достъп и старт на автомобила, хладилна жабка, камера за заден ход и редица други неща, които не се предлагаха до сега за товарният модел. Като прибавим и редицата системи за безопасност, това става и най-сигурното поколение на Hilux.
Относно агрегатите знаем, че под предния капак място ще намират новите 2.4 и 2.8 литрови, турбо дизели оборудвани със система за ефективно изгаряне на горивото, която намалява разхода на гориво и твърдите частици изхвърляни в атмосферата. Мощността на 4-цилиндровите агрегати е съответно 160 и 177к.с. Серийно те ще бъдат куплирани с нова, интелигентна, 6-степенна, механична трансмисия. Срещу доплащане за по-мощната версия ще се предлага и автоматична такава. Всички тези иновации ще видим и в новото поколение на Toyota Fourtuner, чиято премиера също се очаква с нетърпение. Продажбите на модела ще започнат още това лято, като първоначално той ще се предлага сам на пазарите в Малайзия. До края на годината моделът ще бъде наличен и в останалата част на света. Утре ще бъдат добавени официалните снимки на модела, както и още подробности.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Освен дизеловите агрегати ще бъде наличен и 2.7 литров, бензинов, атмосферен агрегат с мощност 166к.с., както и 4.0 литров, 6-цилиндров агрегат с мощност 278к.с. Серийно той ще е куплиран с 5-степенна, механична трансмисия, но спо-желание на клиента може да се оборудва и с 6-степенна, автоматична такава. Според информацията много е направено по отношение на комфорта, като окачването е изцяло ново въпреки, че продължава да разполага с листови ресори. То ще се предлага в три варианта на твърдост според изискванията на клента. кабината също е в три варианта: единична, двойна с две врати и двойна с 4 врати.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Освен дизеловите агрегати ще бъде наличен и 2.7 литров, бензинов, атмосферен агрегат с мощност 166к.с., както и 4.0 литров, 6-цилиндров агрегат с мощност 278к.с. Серийно той ще е куплиран с 5-степенна, механична трансмисия, но спо-желание на клиента може да се оборудва и с 6-степенна, автоматична такава. Според информацията много е направено по отношение на комфорта, като окачването е изцяло ново въпреки, че продължава да разполага с листови ресори. То ще се предлага в три варианта на твърдост според изискванията на клента. кабината също е в три варианта: единична, двойна с две врати и двойна с 4 врати.
Няма коментари:
Публикуване на коментар