След придобиването на Fisker от страна на китайското дружество Wanxiang, фирмата запазва правата върху хибридната технология. Същевременно сключва договор с новосъздадената фирма VLF Automotive, която е собственост на Bob Lutz и Gilbert Villereal, който позволява на VLF Autimotive да предлага автомобил базиран върху платформата на Fisker Karma. За целта обаче моделът ще бъде оборудван с бензинов агрегат задвижващ задните колела по стандартния начин. Наличието на каквато и да е хибридно технология отпада. Новият модел ще носи името VLF Destino и ще се предлага, както в купе с четири врати, така и като кабриолет с твърд, сгъваем покрив. Двете версии на модела бяха показани по време на автосалона в Детройт, а фирмата вече разполага с над 100 заявки. Производството на Destino ще се осъществява в Мичиган. Под предния капак място ще намира новият 6.2 литров, V8-цилиндров агрегат от GM, който намира място в Corvette C7. Той ще се предлага и във версия с механичен компресор. За целта дизайна на предните и задните брони е променен. В предната част място са намерили по-големи отвори за въздух които имат за цел да доставят нужното количество въздух за охлаждане на бензиновия агрегат. Тунелът по средата на купето използван за батериите в хибридния модел стават дом за изпускателната система. Окачването и спирачната система също са модифицирани. За сега от фирмата производител не споделят каквато и да е техническо информация за моделите, но при всички положения те ще радват на засилен интерес. Очаква се цената на купе версията ад започва от около 180 000 долара, но това все още не е потвърдено официално. Ако трябва да бъдем точни обаче все още ще трябва да изчакаме за да видим първите модели на пазара, тъй като в момента се водят дела за закупуването на Fisker от страна на китайската компания и се чака тежката дума на съда.
Няма коментари:
Публикуване на коментар