Друг производител също има проблеми със своите агрегати. Става дума за VAG и за неговият 1.4 литров TSI агрегат, който бе обявен за "Най добрия двигател в света". това естествено не е гаранция за качество, тъй като и V8-цилиндровия агрегат на Ferrari ( Проблем на моторите в Ferrari), бе обявен за победител в категорията над 4000 кубика (TwinAir агрегата на FIAT е е най-добрия двигател в света за 2011г.).
Да се върнем на проблема в доста технологичния TSI мотор на VAG, който намира място в огромно количество модели на Audi, Volkswagen и т.н. Става въпрос за версията с мощност 140к.с., при която е установен проблем с ангренажната верига, обтегачите, плъзгачите и зъбните колела. Според производителя това се дължи на некачествени детайли доставени от под изпълнители, но по една или друга причина проблема е на лице, а той може да доведе до пълното разрушаване на моторите. От фирмата ще обърнат сериозно внимание на проблема, като същевременно увеличават гаранцията на произведените модели с този агрегат на 6 години или 200 000км. при положение, че същите са ревизирани в официални сервизи на концерна.
Няма коментари:
Публикуване на коментар