В края на 2010 година се разбра, че Renault ще предлага и 3-цилиндрови агрегати в своите модели. Тези дни марката официално оповести информация за новия агрегат разработен в тясно сътрудничество с Fiat. За основа е използван новият 1.2 литров, 4-цилиндров мотор като единият цилиндър буквално е премахнат и така работния обем е 899куб. см. Според информацията разпространено от фирмата новия 0.9 литров турбо, агрегат е с мощност 90к.с. при 5000 об./мин. и въртящ момент от 135Nm., налични от 2500об/мин. На хартия разхода на гориво би трябвало да бъде снижен с 20%, а вредните емисии изхвърляни в атмосферата с минимум 10гр./км. При наличие на Стоп/Старт система, с която ще бъдат оборудвани почти всички модели използващи този агрегат, тези стойности ще се увиличат с спаднат с 1-2%.
Първият модел, в които ще бъде вграден този мотор е четвъртото поколение на Renault Clio, което трябва да бъде представено по време на автосалона в Париж. То ще бъде снабдено и със системата "Energy Smart Management", която ще разтоварва алтернатора и ще го изключва, когато акумулатора е зареден напълно. Очаква се още следващата година концерна да представи и 3-цилиндров турбо дизелов агрегат.
Първият модел, в които ще бъде вграден този мотор е четвъртото поколение на Renault Clio, което трябва да бъде представено по време на автосалона в Париж. То ще бъде снабдено и със системата "Energy Smart Management", която ще разтоварва алтернатора и ще го изключва, когато акумулатора е зареден напълно. Очаква се още следващата година концерна да представи и 3-цилиндров турбо дизелов агрегат.
Няма коментари:
Публикуване на коментар