Под капака, все още имаме 4.0-литровия V8-цилиндров мотор с два турбо компресора. Достатъчно гръмовен двигател, за да спре сърцето ви. Настроили са го да произвежда 690 к.с. В сравнение със стандартната кола, това са цели 20 к.с. Голем праз! Това помага да се намали времето от 0 до 100 км/ч до 3.4 секунди. Добре, това е бързо. Но максималната скорост? 325 км/ч. Същата. Значи, стигате дотам малко по-бързо. Уау. По-голямата част от подобрението, както твърдят, идва от някаква оптимизирана система Launch Control. Звучи като нещо, което е трябвало да бъде оптимизирано още първия път. Намалили са времето за превключване на предавките с 50%. Това е добре. И, разбира се, инженерите са "усъвършенствали калибрирането на дросела, като са въвели по-прогресивно усещане на педала на газта..." По-прогресивно усещане? Какво, по дяволите, е това? Да не би да са сложили стара, обикновена жица вместо електронна педална група? Не. Просто са си играли със софтуера, за да ви създадат "още по-голямо усещане за свързаност и контрол". Но под всичките тези маркетингови клишета, изглежда, че са направили нещо с шасито. Има по-твърда задна стабилизираща щанга и са "прецизирали настройките на геометрията". Добавили са и нов софтуер за амортисьорите. Това звучи обещаващо. По-добър контрол върху накланянето. Нали така? Освен това са преработили кормилното управление и електронния заден диференциал. Всички тези промени трябва да осигурят по-добра връзка и реакция за още по-естествено и интуитивно усещане. Ако това означава, че колата най-накрая се усеща като, кола, вместо като гигантски смартфон на колела, тогава сме доволни.
Визуалните промени са... фини. Двуелементен преден сплитер, който уж помага за притискателната сила и кара колата да изглежда "по-ниска и по-широка". Имат и вентилиран преден капак с ламели. Може да са гланцово черни или карбонови, защото теглото е от значение. DB12 S идва серийно с 21-молови джанти и по-важното: с карбон-керамична спирачна система. Те спестяват цели 27 кг. в сравнение със стоманените. Това е сериозно и прави разлика. Отзад има нов спойлер и по-агресивна броня. Има нова изпускателна система от неръждаема стомана с четири накрайника. А ако искате да си спестите още 12 кг. и да изплашите съседите си, можете да си вземете по-шумен титаниев ауспух. Взимайте го! Звукът винаги е от значение.
Вътре имаме червен анодизиран въртящ се контролер. Защо червен? За да знаете, че е S! Има спортни седалки с 16 посоки на регулиране, сякаш имате нужда от толкова и тапицерия от Alcantara. Разбира се, можете да си поръчате и седалки от въглеродни влакна, ако искате да сте още по-малко удобни, но с повече усещане. DB12 S ще се предлага като купе и кабриолет. Доставките започват "в началото на следващата година", като цената все още не е известна.
Няма коментари:
Публикуване на коментар