Базиран е на познатата CMF-EV платформа на режията. Взимаш едно шаси, слагаш една батерия, един мотор, и хоп - готов си. Имаме електромотор с мощност 215 к.с., батерия с капацитет 87 кВтч. и обявен пробег от някакви 600 км., които са мираж. Споменава се скорост на зареждане от 150 kW, за да не чакаш цял ден. Производителят казва, че ще има и версия от среден клас. През 2026 година. Браво! Ще може да избираме нещо, което е по-малко мощно (170 к.с.) и с по-малка батерия с капацитет от 60 кВтч.
Вътре също всичко е от Renault с емблеми на Mitsubishi. Дигитални екрани с размер от 12 и 12.3-инча, инфоразвлекателна система с Google. Всичко, което е направено от французите. Японците пък са сложили нови тапицерии за да се отличат. Сложили са и електрохромен стъклен покрив, LED осветление и аудиосистема Harman & Kardon. Като на всяка друга кола, нали? Но пък тук, май ще е серийно. На борда място намира и пакет от асистенти с възможност за автономно шофиране от ниво 2 или 2+ в по-високите нива на оборудване.
Няма коментари:
Публикуване на коментар