Само три години след обновяването на своята емблема Opel, отново предприема промяна на своето лого, като този път промените са значителни. Това е породено от факта, че марката възнамерява да стане изцяло електрически бранд до края на 2028 година, а преди края на тази година в своето портфолио марката ще притежава цели 15 изцяло електрически модела.
Промените в емблемата са видими от пръв поглед, като този път са по-радикални. Сега прави впечатление новата стилистика на светкавицата, чиито лъчи са разделени. Обръча също е променен и е станал по-тънък. За сега няма официално съобщение дали емблемата ще бъде осветена, но това ще разберем по време на официалната премиера, която ще се състои по време на автосалона в Мюнхен, заедно с представянето на нов концепткар. В сериен модел обаче, тя ще намери своето място не по-рано от следващата година.
Промените в емблемата са видими от пръв поглед, като този път са по-радикални. Сега прави впечатление новата стилистика на светкавицата, чиито лъчи са разделени. Обръча също е променен и е станал по-тънък. За сега няма официално съобщение дали емблемата ще бъде осветена, но това ще разберем по време на официалната премиера, която ще се състои по време на автосалона в Мюнхен, заедно с представянето на нов концепткар. В сериен модел обаче, тя ще намери своето място не по-рано от следващата година.
Няма коментари:
Публикуване на коментар