За задвижване Toyota GR86, разчита на 2.4 литровия, атмосферен боксер на Subaru със система за директно впръскване на горивото от Toyota и мощност 235к.с., куплиран с 6-степенна, механична или автоматична трансмисия задвижваща задните колела. Благодарение на по-мощният агрегат и по-леката платформа, времето за ускорение до 100км/ч. от място е намалено с 1.1 секунди и сега, то възлиза на - 6.3 секунди. Максималната скорост не се съобщава.
Интериора също е идентичен с този на Subaru BRZ. Цифровият инструментален панел пред водача с 8-инчов дисплей остава на разположение, както и серийната мултимедийна система с 8-инчов екран. Срещу доплащане е налична и инфотайнмънт система с 10-инчов, тъчскрийн дистплей. Цените все още не са известни, а продажбите на модела в Европа, трябва да започнат още тази година или най-късно в началото на 2022 година.
Няма коментари:
Публикуване на коментар