събота, 11 януари 2020 г.

Hongqi H9 е новият ултра луксозен седан за китайския пазар

След, като китайската компания реши да предлага модели за лични нужди, продажбите се увеличиха главоломно и сега годишно, тя реализира над 100 000 автомобила само в Китай. Това явно е дало отражение за бъдещите намерения на марката и сега, тя представя ултра луксозен модел с дължина от близо 5.2 метра. Съдейки по това Hongqi H9, ще се конкурира с Mercedes S-clаss, но ценово ще бъде на нивото на добре оборудвана Е-класа. Дизайна и в типично китайски стил и притежава редица елементи от моделите на водещите световни компании включително - прибиращите се дръжки на вратите. Новият шеф дизайнер - Джайлс Тейлър, кото идва от Rolls-Royce, няма пряко участие в стилистиката на модела, но явно не официално е давал насоки за дизайна, чиито линии ще станат основа за бъдещите модели на марката. 
Относно механиката, то Hongqi H9 ще се задвижва от 2.0 литров турбо или 3.0 литров, бензинов турбо мотор с мощност съответно от 252 и 272к.с., куплирани серийно с двудискова трансмисия предаваща движението към задните колела. Окачването е пневматично, което явно ще допринесе за добрият комфорт на возене. 
Интериора е модерен и разполага с всички най-нови системи и асистенти, които кампанията разполага. Пред водача място намират два дисплея, а волана е снабден със сензорни бутони и система за подгряване. Налична дори ще бъде и автономна система за шифиране от второ ниво. Моделът ще се предлага във версии с 4 и 5 места, а в оборудването няма да липсват неща като: стъклен покрив, система за ароматизиране на интериора, масажиращи седалки и мн. др. Удължената версия на модела ще предлага ювелирна обстановка в интериора с две индивидуални кресла и класически китайски орнаменти.


Продажбите на Н9 в Китай, ще започнат през лятото, като експорт за сега не се очаква. Намеренията на компанията са до края на 2030 година да представи - 21 нови модела, като - 18 от тях ще бъдат с хибридно или електрическо задвижване. Поставената цел е да бъдат реализирани един милион автомобила годишно, като за това, явно се очаква и засилен експорт. Факта, че FAW е решен да отвори шест развойни центрове в Германия и Силиконовата долина, сапо по себе си говори за сериозните планове на концерна за бъдещето на луксозната марка. 




Няма коментари:

Публикуване на коментар