Тази технология се използва при по-леки натоварвания на двигателя и подобрява икономичността му. В сравнение с предишната версия FSI, налягането при което се впръсква горивото е увеличено от 150 на 200 бара, като е налична и втора турбина.
В същото време теглото на двигателя е намалено от 135кг на 131.5кг. Буталата са изработени от нова сплав, цилиндровата глава е по-лека, картерът е от чугун, излят по нова технология, което е позволило дебелината му да се намали до 3мм.
При коляновия вал вече се използват четири, а не осем противотежести. Двигателят е с изцяло нова охладителна система, а загубите от триене са значително намалени. Всичко това намалява средния разход до 5.7л/100км, като същевременно нивата на изхвърляните Со2 в атмосферата е едва 134гр/км.
Няма коментари:
Публикуване на коментар