Ако искате да си говорим честно, тоя Jaguar E-Type е като да извадите някоя стара снимка на баба си, ама тя да изглежда като фотомодел от Playboy. Купе, роудстър... тия неща, те са класика. Просто са си звезди и никой не може да го отрече. Даже и самите пичове от Jaguar, преди четири години, решиха да си поиграят и сглобиха някакви такива по оригиналните чертежи, ама малко поосвежени ( Jaguar възроди легендарният E-Type в специална серия от 12 автомобила). И, разбира се, има и други, дето се навиват да ги префасонират, но това е друга бира. Та, сега от ECD Auto Design, позиционирана във Флорида разбира се, къде другаде ще правят такива лудории - показват последната си играчка. Взели са една кола от Втора серия, тия от 68-ма до 71-ва година на миналия век. Обаче, решили, че не е достатъчно оригинална и сложили фасадата от Първа серия. Тези с по-чистите линии, дето всеки ги иска и са я боядисали в British Racing Green. Това си е класика, не можеш да сбъркаш. Джантите са спицови, 15-цолови от Turrino. Зад тях? Шестбутални спирачни апарати отпред и четирибутални такива отзад. А за капак на всичко са сложили и хардоп. За да не те вали дъжд, докато си правиш селфита.
Влезеш ли вътре, си подвластен на ефекта "Уау!". Всичко е в естествена кожа. Има и винтидж неща, ама и модерни джаджи. Има си класически аналогови показатели, защото е готино. Оставили са и куп лостчета и копчета което е добре, защото кой иска да рови из менюта, докато кара този красавец. Ама не са забравили и за модерния човек. Има модерна озвучителна система с Bluetooth и USB-C входове, за да си пуснете някой гангста рап, докато обикаляте Rodeo Drive. Не са пропуснати и отопляемите седалки за да не ви мръзне задникът, докато карате със свален покрив. Удобства, нали разбирате?
Какво има под предния капак? Сега, тук става интересно. ECD Auto Design са взели един от оригиналните 5.3-литрови, V12-цилиндрови агрегати на Jaguar от Трета серия. И не просто са го взели, ами са го дали на едни пичове от Team CJ в Тексас, които са му направили пълен тунинг с модерна инжекционна система, ново охлаждане и т.н. Резултатът? Ами, над 400 к.с.! Сравнено с оригиналните 272 к.с., това си е направо инжекция със стероиди! За да пасне всичко това, са направили изцяло нова алуминиева подрама. А и, разбира се, има си и адаптивни амортисьори, за да не ви изпадат бъбреците, докато летите по дупките в Калифорния.
Тоя E-Type е произведен в един екземпляр и си има собствено име - Bridgewater Commission. Цената? Никой не казва. Защото, като си поръчвате нещо такова, не питате за цената. Просто вадите пачките. Но, ако имате излишна една торба с пари, и най-важното - кола за донор и то в подходящо състояние, че тия са стари вече, ECD Auto Design ще ви направят и на вас такъв рестомод.
.
Няма коментари:
Публикуване на коментар