Този уикенд, докато повечето от нас се чудеха какво да вечерят или как да избегнат задръстванията, McLaren отново решиха да ни напомнят, че живеем в свят, където здравият разум често бива жертван в името, на нещо безумно бързо и скандално скъпо. Англичаните представиха Mclaren 750S Le Mans - поредната "специална" серия, която вероятно ще се разпродаде, преди дори да сте успели да произнесете "Le Mans". За всеки става ясно, че новото предложение от MSO е базирано на модела 750S, но направен с почит към F1 GTR, спечелил "24 часа на Льо Ман" през 1995 г. Разбира се, защото какво по-добро от това да почетеш една легенда, като създадеш нещо, което само шепа милионери могат да си позволят? Ще бъдат произведени едва 50 бройки, а това автоматично означава, че ако не сте били на опашката още преди колата да бъде измислена, просто нямате шанс.
Но какво по дяволите получавате за купчина евро? Забравете за някакви драматични промени под капака. McLaren не са толкова глупави. Те са взели и без това безумно бързия 750S и са го направили... е, по-злобен. Двигателят си е същият 4.0 литров, V8-цилиндров с двойно турбо, произвеждащ абсолютно идиотските 750 к.с. и е куплиран с 7-степенна, роботизирана трансмисия. Това е повече мощност, отколкото ви е необходима, освен ако не се опитвате да избягате от апокалипсис или просто да дразните съседите си. Истинската магия тук е в детайлите, разбира се. Имаме нов аеро пакет с въздухозаборник на покрива, който голям и агресивен вероятно за да поеме по-добре въздух, докато изпарявате гумите на някоя писта. Вентилационните отвори на предните калници са по-големи, а за да изглежда колата още по-свирепа в задната част място намира и по-голям активен спойлер, който увеличава силата на притискане с 10%. Задните вентилационни отвори са модифицирани, а освен това имате уникални 5-спицови джанти. Защото никой не иска да си помисли, че карате просто някакъв си там -750S.
Интериорът? Той също е специален с Carbon Black Alcantara или Orange Alcantara, за състезателния си побратим. Седалките са с брандирани, а има и плакет с номер от 1 до 50 за да не забравите, че сте част от този изключителен и безсмислено скъп клуб. А тези които искат да изпъкнат още повече могат да поръчат допълнителна плака в предния багажник, на която са изписани всички рекорди на пистата постигнати от спортният екип на марката.
Няма коментари:
Публикуване на коментар