понеделник, 14 октомври 2024 г.

Обновените версии на Citroеn C4 и C4 X губят своите дизелови версии

 

Фейслифт версията на Citroen C4 и неговият събрат C4 X, не получават новият стил на марката, но за сметка на това дизайнерите са успели да придадат по-динамичен и модерен вид на моделите в средата на техният жизнен цикъл. Оригиналното компактно семейство се опитва да се открои от конкуренцията и изоставя своите двуредови предни светлини в полза на хоризонтално разположени фарове с агресивна форма. Бронята и своеобразната радиаторна решетка също са преработени, а новото лого прави обновената версия още по-разпознаваема. Погледнати отзад моделите също веднага се различава със своите нови задни светлини и дизайн на бронята.

За съжаление обаче, компанията явно е решила да спести средства и не е вложила нищо за визията на интериора и разликата е единствено в наличието на новата емблема на волана. Все пак пред водача вече серийно е позициониран 7-инчов цифров инструментален панел, който заменя анемичният 5-инчов TFT екран. Мултимедийната система запазва своят 10-инчов дисплей, но се предлага в най-новата си версия с 3D навигация и изкуствен интелект в комплект с хед-ъп дисплей. Новост за модела е и подложката за безжично зареждане на телефони. Съобщава се и за промяна на предните седалки които са станали по-дебели и удобни. Всички модели са оборудвани с асистенти подпомагащи шофирането по критерии на най-новите изисквания, които могат да достигнат до 20 на брой включително и адаптивен автопилот със Stop & Go функция. 

Обновеното моделно семейство на С4 вече ще се предлага само с бензинов агрегат. Това е 1.2 литровият, 3-цилиндров турбо мотор проблемният ангренажен ремък в маслена баня, който вече снабден с 48-волтова хибридна система. Той ще се предлага във версии на мощност от 100 или 136 к.с. При всички случаи трансмисия е 6-степенна, автоматична. Електрическата версия остава без промяна е е налична с електромотор с мощност от 136 или 156 к.с. и тягова батерия с капацитет от 56 кВтч., която осигурява автономия между 360 и 420 км. И двете версии разполагат с функция за бързо зареждане благодарение на което в рамките на 30 минути ще можете да заредите батерията до 80%.

Цените на обновеният С4 все още не са оповестени, но при всички случаи с оглед наличието на хибридна технология и по-доброто оборудване, базовият модел вече ще се доближи силно до психологическият праг от 30 000 евро, който за добро или лошо явно става стандарт за компактните модели. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар