Интериора няма с какво да ни изненада, тъй като идва директно от Cosstrek с аналогов инструментален панел пред водача и стандартна 7-инчова мултимедийна система. Срещу доплащане и тук е наличен 11.7-инчовият вертикално позициониран тъчскрийн екран за инфотайнмънт системата, чрез който се управляват повечето от функциите на автомобила, както и климатроника, чиято работа се влияе според това, колко пътника има в купето. Новия дизайн на предните седалки предлага по-добра странична опора и подобрен комфорт, а серийно на борда намира място и пакета за безопасност - Starlink Safety и Security Connected Service, придружени с подобрената версия на EyeSight.
четвъртък, 17 ноември 2022 г.
Шестото поколение на Subaru Impreza дебютира едновременно в САЩ и Япония
Ако Subaru все още учавстваше в световният рали шампионат, то новото покление на Subaru Impreza щеше да има всички шансове да продължи завоюването на редица още редица трофеи. В своята 30-годишна история, компактният модел на марката се сдобива със своето шесто поколение, чиято премиера се състоя днес едновременно в Япония и САЩ. Дизайна е в типичният стил на марката наложен през последните години и не ни изненадва с нищо, тъй като Impreza може да се счита за шосейната версия на представеното преди близо три месеца, трето поколение на Subaru Crosstrek.
Факт е, че след спиране на участието в рали шампионата и отпадане на горещите STI версии, популярността към модела спадна в пъти. Само в САЩ, продажбите на хеч модела са спаднали с близо 50%, а в Европа и на другите пазари, той може да се счита за екзотика. Сега новото поколение има тежката задача да върне своя имидж сред своите фенове и това става чрез еволюция, а не революция. Новото поколение се базира върху подобрената SGP платформа от предишният модел, чиято основа е заздравена, а конструкцията на купето е станала с 10%, по-устойчива на усукване. Заедно с подобреното електрическо управление и по-добрата шумоизолация, японският хеч ще предложи и комфорт не познат до сага за моделите на Impreza.
В Америка, новото Subaru Impreza ще се предлага с 2.0 и 2.5-литровите, 4-цилиндрови, боксер мотор с мощност съответно от 154 и 185 к.с. При всички случаи трансмисията е CVT с имитирани 8 предавки и възможност за превключване от лостове на волана. Няма смисъл да се споменава, че стандартно всички версии на модела са оборудвани със симетричната система за задвижване на четирите колела, която за пръв път разполага с векторната тяга, чрез намеса на спирачната система, което до сега присъстваше само в Subaru WRX. В Европа и Япония, новото поколение на Impeza ще се предлага в хибридната модификаця e-Boxer с 2.0 литров, бензинов мотор с мощност 143 к.с. и електромотор който добавя още 14 к.с.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар