Интериорът също е взет назаем от по-големият EQE, като там доминира новата MBUX Hypercreen с три комбинирани екрана с обща големина от 56-инча, която ще се предлага срещу доплащане. Известни разлики се наблюдават само в страничните панели на вратите. Въпреки, че компанията все още не е разпространила снимки на базовата версия, то се предполага, че тя ще разполага с идентичният базов интериор подобен на този в Mercedes S-class. Всички налични системи за активна и пасивна безопасност, както и асистентите налични за EQS ще бъдат предлагани и в този модел, но за повечето ще трябва да се доплаща.
Първоначално на пазара ще бъде пусната версията EQE 350, която разполага с електромотор разположен на задния мост с мощност 288 к.с. и батерия с капацитет от 90.6кВтч., която може да бъде дозареждана от 10 до 80%, само за 30 минути. Автономията обещана от производителят възлиза на 660 км., като динамичните характеристики все още не са разкрити. В по-късен етап ще бъде предложена и версията 4Madtic с допълнителен електромотор на предната ос задвижващ съответно предните колела. Серийно Mercedes EQE е снабден с конвенционално окачване с пружини и амортисьори, но срещу доплащане е налична въздушното окачване, заедно с управлението на четирите колела.
Цени все още не са споменават, но става ясно, че пазарната премиера на модела няма да бъде по-рано от средата на 2022 година, като производството ще се осъществява в Германия и Китай.
Няма коментари:
Публикуване на коментар