И така, китайският колос BYD отново ни изненадва, или по-скоро ни напомня, че не спира да бълва нови версии на старите си хитове. Представяме ви обновения (за втори път!) BYD Song Plus. SUV-то, което вероятно се е променяло повече пъти, отколкото някои хора сменят чорапите си. Този път основните новости са чисто външни, като са насочени към това да направят модела да изглежда... по-модерно. Първото нещо, което веднага прави впечатление е новият дизайн на предната броня. Явно от BYD са решили да обединят най-доброто (или поне най-новото) от своите дизайнерски езици "Dynasty" и "Ocean", създавайки нещо, което едновременно изглежда познато и ново. Страничните линии и задницата са оставени на мира.
Задвижването е поверено на вече познатата хибридна системаDM-i на BYD. Под предния капак мърка бръмчи 1.50литров бензинов мотор, съчетан с електромотор, които заедно генерират доста приличните235 к.с. Това е достатъчно, за да не ви изглеждат твърде жалки на светофара. Вече е налична и версия със задвижване на четирите колела. Това е като да дадеш на един SUV стероиди и втори двигател - електромоторът на задния мост доставя още163 к.с. Така общата системна мощност достига абсолютно респектиращите 325 к.с. Това е повече, отколкото ще ви е нужно, но кой пита за "нужда" при толкова коне? Базовата версия идва с батерия от 18.3 кВтч., която е достатъчна за някакви си 63 км. пробег на ток. Това е идеално за да стигнете до магазина и обратно, ако магазинът е до вас. Версията с 4х4, разбира се, получава по-голяма батерия - 26.6 кВтч., която обещава "цели" - 87 км. електрически пробег. И двете батерии предлагат двупосочно зареждане - така можете да си заредите къщата от колата, ако ви спре тока. Според BYD, ускорението от 0 до 100 км/ч варира между 5.2 и 7.9 секунди в зависимост от версията.
Интериорът, като цяло, е оставен без особени промени. И защо да е? Вероятно си е бил достатъчно добър. Пред шофьора се разполага 12.3-инчов цифров инструментален панел стандарт за всяка модерна кола в наши дни. Допълнен е от 15.6-инчов тъчскрийн за инфо-развлекателната система с гласов контрол, така че да можете да крещите на колата да пусне любимата ви песен. Голямата новост тук е, че вече серийно ще се предлага HUD с добавена реалност. Това е като видеоигра на предното стъкло, което ще ви помогне да не изпуснете следващата отбивка. За музикалните ценители е налична премиум озвучителна система Infinity с 10 високоговорителя и субуфер за да можете да дразните съседите си с басите, дори и в задръстване. Предните седалки са електрически, с отопление и вентилация, а за да се насладите на облаците, имате и панорамен покрив.
Няма коментари:
Публикуване на коментар