Hyundai Bayon е базиран върху преработената за целта платформа от Hyundai I20, което автоматично означава, че няма да видим наследник на Hyundai I20 Active. За задвижване съответно моделът ще разчита на 1.0 литровия, бензинов, 3-цилиндров мотор с принудително пълнене и мощност от 100 или 118к.с. в зависимост от модификацията. И двете версии са оборудвани с лека хибридна система работеща под напрежение от 48V, като стандартно ще се предлагат с 6-степенна, механична трансмисия с електронен съединител. Срещу доплащане клиентите ще могат да оборудват своите модели и със седемстепенна DCT, като при всички случаи задвижващи са само предните колела. На някои пазари моделът ще се предлага и с атмосферен - 1.2 литров мотор с мощност 84к.с., сдвоен с 5-степенна, механична трансмисия.
Инетирора за разлика от екстериора прави малко по-добро впечатление и е директно пренесен от хеч модела I20. Пред водача място намира опционален 10.2-инчов, цифров инструментален панел, а на централно място е позициониран тъчскрийн съответно с големина от 8 или 10.2-инча за мултимедийната система. За модела няма да липсват познатите системи и асистенти подпомагащи шофирането, както и възможност за персонализиране благодарение на достъпното двуцветно оцветяване на купето и няколкото предлагани цвята за тапицериите и конците за седалките и останалите елементи в интериора. Марката все още не съобщава цените с които ще стартират продажбите през пролетта на тази година. Освен в Европа, моделът ще се предлага и на пазарите в Индия, Малайзия, Африка и Южна Америка. Северна Америка и Русия, няма да получат този модел, чието производство ще се осъществява в Турция.
Изглежда като кола от бъдещето!
ОтговорИзтриване