За задвижване първият изцяло електрически модел на марката разчита на два електромотора позиционирани съответно на предния и заден мост с обща мощност от 402к.с., съчетани с батерия с капацитет от 78кВтч, която според производителят е достатъчна да осигури автономия от 420км. Зареждането от 10 до 80%., чрез бързозарядна станция ще се случва за 40 минути. Системата е изцяло идентична с тази на електрическата версия на ХС40, но новият модел разполага с 20км. по-голяма автономия. Според официалната информация ускорението от 0 до 100км/ч. става за 4.9 секунди, като максималната скорост, както при всички останали модели на марката е електронно ограничена на 180км/ч. В по-късен етап се предвижда и версия с един електромотор и мощност от 240 к.с., който ще бъде позициониран на предната или задната ос в зависимост от версията. Батерията ще бъде с по-малък капацитет, а автономията ще достига 400 км.
Интериорът е идентичен с този на ХС40 с цифров инструментален панел пред водача и 12.5-инчов дисплей за инфотайнмънт системата разработена съвместно с Google. На бърда съответно ще присъстват всички най-нови системи за сигурност и асистенти за подпомагане на шофирането, а материалът за изработка на седалките и тапицериите може да бъде само плат или изкуствена кожа. Багажното пространство възлиза на 431 литра, но в предната част се намира допълнително отделение с вместимост 31 литра.
Цени все още не са обявени, но става ясно, че продажбата на Volvo C40 Recharge в Европа ще стартира от края на годината, като производството на модела ще се осъществява в Гент-Белгия.
Няма коментари:
Публикуване на коментар